Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

REAL ESTATE

REAL ESTATE

Mamy specyficzną wiedzę o rynku i doświadczenie w pracy dla wszystkich interesariuszy sektora real estate: firmy doradcze, inwestorzy, deweloperzy firmy fit-out, najemcy. Pracujemy dla wszystkich kategorii aktywów: biura, PRS, retail, magazyny, grunty inwestycyjne, industrial, hospitality.

Mamy specyficzną wiedzę o rynku i doświadczenie w pracy dla wszystkich interesariuszy sektora real estate: firmy doradcze, inwestorzy, deweloperzy firmy fit-out, najemcy. Pracujemy dla wszystkich kategorii aktywów: biura, PRS, retail, magazyny, grunty inwestycyjne, industrial, hospitality.

Tworzymy strategie zarówno dla deweloperów, właścicieli i inwestorów, portfeli lub pojedynczych budynków. Zapewniamy każdą treść i każdy element komunikacji korporacyjnej oraz propertybranding dla wszystkich mediów, social mediów oraz kanałów własnych.

Usługi

Pełne spektrum komunikacji dla wymagającego sektora nieruchomości.

PR korporacyjny

Strategie komunikacji

Strategie komunikacji

Strategie komunikacji

Komunikacja B2B

Komunikacja B2B

Komunikacja B2B

Zakup mediów

Zakup mediów

Zakup mediów

Kalendarze eventów

Kalendarze eventów

Kalendarze eventów

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa

Raporty i analizy rynku i biznesu

Raporty i analizy rynku i biznesu

Raporty i analizy rynku i biznesu

Analiza działań PR Twojej konkurencji

Analiza działań PR Twojej konkurencji

Analiza działań PR Twojej konkurencji

Relacje z mediam

Relacje z mediam

Relacje z mediam

Marketing korporacyjny

Marketing korporacyjny

Marketing korporacyjny

PR produktu

Pozycjonowanie nowych inwestycji w mediach

Pozycjonowanie nowych inwestycji w mediach

Pozycjonowanie nowych inwestycji w mediach

Branding i rebranding inwestycji

Branding i rebranding inwestycji

Branding i rebranding inwestycji

Kampanie dla budynków modernizowanych lub zmieniających funkcje

Kampanie dla budynków modernizowanych lub zmieniających funkcje

Kampanie dla budynków modernizowanych lub zmieniających funkcje

ESG i zrównoważony rozwój

Strategie komunikacji ESG

Strategie komunikacji ESG

Strategie komunikacji ESG

Storytelling i produkcja raportów ESG

Storytelling i produkcja raportów ESG

Storytelling i produkcja raportów ESG

Strategie wizerunkowe i anty-greenwashing dla marek odpowiedzialnych

Strategie wizerunkowe i anty-greenwashing dla marek odpowiedzialnych

Strategie wizerunkowe i anty-greenwashing dla marek odpowiedzialnych

Doradztwo komunikacyjne

Doradztwo komunikacyjne

Doradztwo komunikacyjne

Sustainability i purpose branding dla firm

Sustainability i purpose branding dla firm

Sustainability i purpose branding dla firm

Pozycjonowanie ekspertów

Personal branding liderów

Personal branding liderów

Personal branding liderów

Szkolenia z wystąpień publicznych

Szkolenia z wystąpień publicznych

Szkolenia z wystąpień publicznych

Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn

Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn

Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn

Artykuły eksperckie, ghostwriting

Artykuły eksperckie, ghostwriting

Artykuły eksperckie, ghostwriting

Komunikacja zmiany

Strategia PR dla nowych graczy na rynku

Strategia PR dla nowych graczy na rynku

Strategia PR dla nowych graczy na rynku

Komunikacja transakcji, przejęć, fuzji etc.

Komunikacja transakcji, przejęć, fuzji etc.

Komunikacja transakcji, przejęć, fuzji etc.

Kampanie PR wokół wyburzeń obiektów pod nowe inwestycje

Kampanie PR wokół wyburzeń obiektów pod nowe inwestycje

Kampanie PR wokół wyburzeń obiektów pod nowe inwestycje

Wsparcie procesu relokacji

Wsparcie procesu relokacji

Wsparcie procesu relokacji

PR oparty na danych
– data-driven PR

Wzmocnienie eksperckiego wizerunku organizacji

Wzmocnienie eksperckiego wizerunku organizacji

Wzmocnienie eksperckiego wizerunku organizacji

Przewagi komunikacyjne bazujące na unikalnych danych

Przewagi komunikacyjne bazujące na unikalnych danych

Przewagi komunikacyjne bazujące na unikalnych danych

Badania ilościowe i jakościowe pod kątem wybranych grup docelowych

Badania ilościowe i jakościowe pod kątem wybranych grup docelowych

Badania ilościowe i jakościowe pod kątem wybranych grup docelowych

Analiza wyników na potrzeby PR i marketingu

Analiza wyników na potrzeby PR i marketingu

Analiza wyników na potrzeby PR i marketingu

Produkcja raportów

Produkcja raportów

Produkcja raportów

Plan i egzekucja działań komunikacyjnych opartych na danych (data journalism)

Plan i egzekucja działań komunikacyjnych opartych na danych (data journalism)

Plan i egzekucja działań komunikacyjnych opartych na danych (data journalism)

Property branding

Projektowanie tożsamości inwestycji nieruchomościowych

Projektowanie tożsamości inwestycji nieruchomościowych

Projektowanie tożsamości inwestycji nieruchomościowych

Logo, identyfikacja wizualna, branding i storytelling budujące silną markę miejsca

Logo, identyfikacja wizualna, branding i storytelling budujące silną markę miejsca

Logo, identyfikacja wizualna, branding i storytelling budujące silną markę miejsca

Komunikacja do kluczowych grup najemców – wsparcie komercjalizacji

Komunikacja do kluczowych grup najemców – wsparcie komercjalizacji

Komunikacja do kluczowych grup najemców – wsparcie komercjalizacji

Wybrane projekty

Wierzymy, że skuteczna komunikacja to nie zbiór przypadkowych działań, ale przemyślana strategia, która realizuje konkretne cele biznesowe. Teoria to jednak nie wszystko, dlatego chcemy pokazać, jak nasza filozofia sprawdza się w praktyce. Oto kilka wybranych studiów przypadku, które ilustrują różnorodność wyzwań rynkowych.

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz, jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.