CTP – nowy gracz na polskim rynku nieruchomości magazynowo-przemysłowych

Klient



efekty
Od zerowej obecności marki w mediach do 1046 publikacji i ponad 6,2 mln dotarcia.
99,5% pozytywnych lub neutralnych informacji.
Komunikacja transakcji o łącznej powierzchni najmu blisko 260 tys. mkw.
Treści na profilu CTP Poland na LinkedIn zobaczyło ponad 387 tys. użytkowników. Wygenerowały one blisko 37 tys. interakcji.
Wypozycjonowanie dwóch silnych ekspertów marki i inauguracja ich obecności podczas wydarzeń rynkowychi w mediach.
narzędzia
Systematyczna obecność w mediach: informacje prasowe i wywiady w ramach działań organicznych.
Różnorodność kanałów komunikacji: media real estate, sektorowe, biznesowe ogólnopolskie i lokalne
Business-to-business content – komunikacja do grup docelowych CTP [pośrednie wsparcie leasingu]: produkcja, logistyka, hightech, itp.
LinkedIn: employee advocacy [ghostwriting postów i działania reklamowe]
czas trwania
2022–2023
Inne projekty z kategorii Dat:awesome