Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

CTP – nowy gracz na polskim rynku nieruchomości magazynowo-przemysłowych

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

CTP wchodzi na polski rynek w 2021 poprzez dużą transakcję zakupu portfela gruntów od 7R. Firma jest największym w Europie kontynentalnej właścicielem oraz deweloperem parków logistyczno-przemysłowych pod względem powierzchni najmu brutto. Działa w 10 krajach CEE. W naszym jednak dopiero startuje swój biznes. To wymaga:

  • zbudowania świadomości i rozpoznawalności CTP,

  • komunikacji siły grupy, planów rynkowych i ESG,

  • pozycjonowania ekspertów firmy jako specjalistów w dziedzinie nieruchomości i zupełnie świeżego storytellingu,

  • komunikacji kamieni milowych polskich inwestycji i zdobycia zaufania środowiska biznesowego.

Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.

Strategia:

  • wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,

  • zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,

  • transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.

Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.

Strategia:

  • wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,

  • zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,

  • transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.

efekty

  • Od zerowej obecności marki w mediach do 1046 publikacji i ponad 6,2 mln dotarcia.

  • 99,5% pozytywnych lub neutralnych informacji.

  • Komunikacja transakcji o łącznej powierzchni najmu blisko 260 tys. mkw.

  • Treści na profilu CTP Poland na LinkedIn zobaczyło ponad 387 tys. użytkowników. Wygenerowały one blisko 37 tys. interakcji.

  • Wypozycjonowanie dwóch silnych ekspertów marki i inauguracja ich obecności podczas wydarzeń rynkowych i w mediach.

narzędzia

  • Systematyczna obecność w mediach: informacje prasowe i wywiady w ramach działań organicznych.

  • Różnorodność kanałów komunikacji: media real estate, sektorowe, biznesowe ogólnopolskie i lokalne

  • Business-to-business content – komunikacja do grup docelowych CTP [pośrednie wsparcie leasingu]: produkcja, logistyka, hightech, itp.

  • LinkedIn: employee advocacy [ghostwriting postów i działania reklamowe]

czas 

trwania

2022–2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: