Kampania PR „Szczęśliwy dom”

Klient

NAGRODY

Dwa Srebrne Spinacze
w dwóch kategoriach PR Korporacyjny oraz Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

Srebrne Effie
w kategorii Services



Podczas kampanii (07 -12.2023 ) w mediach pojawiło się 438 informacji o projekcie “Szczęśliwy dom”. Dotarły do >12 mln odbiorców, czyli do 2,6x więcej r/r i o 20% więcej niż przyjęte cele.
Zasięg kampanii w mediach Tier1 wzrósł trzykrotnie, znacząco przekraczając cel +50% r/r.
Wskaźnik dotarcia w mediach Tier1 przebił KPI o > 250%.
Świadomość marki Top of Mind wzrosła do 33%, przekraczając plan o 3 pp i osiągając historyczny rekord marki.
W trakcie kampanii średni SOV wyniósł 41%, czyli6 pp. ponad założenia, a Otodom był numerem 1 SOV względem konkurencji.
Udział ruchu direct w generowaniu DAU na Otodom.pl wzrósł o 6,33 pp. r/r.
czas trwania
07–12.2023
Inne projekty z kategorii Dat:awesome