Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Kampania PR „Szczęśliwy dom”

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Opracowanie kampanii PR, która wyróżni markę na tle konkurencji i w mediach, umocni jej świadomość wśród odbiorców b2b i b2c oraz pomoże w zwiększeniu wymiarów biznesowych. W tym celu sięgnęliśmy po emocje i uczyniliśmy z projektu społeczno-badawczego „Szczęśliwy dom” realizowanego od 2021 r. przez Otodom dźwignię komunikacji.

Opracowanie kampanii PR, która wyróżni markę na tle konkurencji i w mediach, umocni jej świadomość wśród odbiorców b2b i b2c oraz pomoże w zwiększeniu wymiarów biznesowych. W tym celu sięgnęliśmy po emocje i uczyniliśmy z projektu społeczno-badawczego „Szczęśliwy dom” realizowanego od 2021 r. przez Otodom dźwignię komunikacji.

Realizacja

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Realizacja

  • Działania organiczne i płatne: informacje prasowe, wywiady, materiały audio dla stacji radiowych

  • Influencerzy jako ambasadorzy projektu reprezentujący 3 pokolenia: Iga Krefft, Sebastian Kulis, Joanna Okuniewska, Monika Mrozowska, Łukasz Dominiak, Marek Kamiński, Beata Borucka

  • Pozycjonowanie przedstawicieli Otodom oraz ambasadorów projektu w mediach horyzontalnych i docierających do określonych grup demograficznych

  • Otodomówka: autorski format briefingu prasowego z udziałem ambasadorów projektu.

  • Debata „Zderzenie pokoleń. Silver tsunami kontra Gen Z” z udziałem ekspertów zewnętrznych na EFNI 2023

  • Działania organiczne i płatne: informacje prasowe, wywiady, materiały audio dla stacji radiowych

  • Influencerzy jako ambasadorzy projektu reprezentujący 3 pokolenia: Iga Krefft, Sebastian Kulis, Joanna Okuniewska, Monika Mrozowska, Łukasz Dominiak, Marek Kamiński, Beata Borucka

  • Pozycjonowanie przedstawicieli Otodom oraz ambasadorów projektu w mediach horyzontalnych i docierających do określonych grup demograficznych

  • Otodomówka: autorski format briefingu prasowego z udziałem ambasadorów projektu.

  • Debata „Zderzenie pokoleń. Silver tsunami kontra Gen Z” z udziałem ekspertów zewnętrznych na EFNI 2023

NAGRODY

Dwa Srebrne Spinacze
w dwóch kategoriach PR Korporacyjny oraz Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

Srebrne Effie
w kategorii Services

efekty

tematyka
komunikacji

  • Podczas kampanii (07 -12.2023 ) w mediach pojawiło się 438 informacji o projekcie “Szczęśliwy dom”. Dotarły do >12 mln odbiorców, czyli do 2,6x więcej r/r i o 20% więcej niż przyjęte cele.

  • Zasięg kampanii w mediach Tier1 wzrósł trzykrotnie, znacząco przekraczając cel +50% r/r.

  • Wskaźnik dotarcia w mediach Tier1 przebił KPI o > 250%. 

  • Świadomość marki Top of Mind wzrosła do 33%, przekraczając plan o 3 pp i osiągając historyczny rekord marki.

  • W trakcie kampanii średni SOV wyniósł 41%, czyli 6 pp. ponad założenia, a Otodom był numerem 1 SOV względem konkurencji.

  • Udział ruchu direct w generowaniu DAU na Otodom.pl wzrósł o 6,33 pp. r/r.

czas 

trwania

07–12.2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: