Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl



Nasza misja to kreowanie przyszłości dzięki komunikacji – nie zatrzymujemy się na tym, co tu i teraz. Wierzymy w nieustanny rozwój, doskonalimy kompetencje, inspirujemy zmianę – jesteśmy think-forward!
Nasza misja to kreowanie przyszłości dzięki komunikacji – nie zatrzymujemy się na tym, co tu i teraz. Wierzymy w nieustanny rozwój, doskonalimy kompetencje, inspirujemy zmianę – jesteśmy think-forward!
Nasza misja to kreowanie przyszłości dzięki komunikacji – nie zatrzymujemy się na tym, co tu i teraz. Wierzymy w nieustanny rozwój, doskonalimy kompetencje, inspirujemy zmianę – jesteśmy think-forward!
– Tomasz Podolak, Founder
– Tomasz Podolak, Founder
– Tomasz Podolak, Founder
Grupa Linkleaders
Grupa Linkleaders to nowoczesny ekosystem komunikacji, który łączy strategiczne myślenie, analityczną precyzję i siłę narracji.


DAT:AWESOME to marka komunikacji data-driven działająca od 2022 roku, z ponad 30 realizacjami w portfolio. Specjalizuje się w tworzeniu strategii oraz kampanii PR i marketingowych wokół insightów i danych badawczych. Działając w modelu 360, dat:awesome oferuje wsparcie od etapu mapowania insightów, przez koordynację badań i analiz oraz tworzenie opartych na nich treści, aż po wykorzystanie do celów B2B i B2C.
DAT:AWESOME to marka komunikacji data-driven działająca od 2022 roku, z ponad 30 realizacjami w portfolio. Specjalizuje się w tworzeniu strategii oraz kampanii PR i marketingowych wokół insightów i danych badawczych. Działając w modelu 360, dat:awesome oferuje wsparcie od etapu mapowania insightów, przez koordynację badań i analiz oraz tworzenie opartych na nich treści, aż po wykorzystanie do celów B2B i B2C.

PrimeSpeakers to agencja mówców i ekspertów dla biznesu działająca od 2010 roku. Agencja współpracuje z najlepszymi ekspertami, speakerami, liderami biznesu, sportowcami, osobowościami medialnymi i świata nauki. Specjalizuje się w inspirowaniu rozwoju i dostarczaniu organizacjom brakujących kompetencji z udziałem doświadczonych ekspertów różnych branż. PrimeSpeakers to Partner w rozwoju, nie firma szkoleniowa jakich wiele.
PrimeSpeakers to agencja mówców i ekspertów dla biznesu działająca od 2010 roku. Agencja współpracuje z najlepszymi ekspertami, speakerami, liderami biznesu, sportowcami, osobowościami medialnymi i świata nauki. Specjalizuje się w inspirowaniu rozwoju i dostarczaniu organizacjom brakujących kompetencji z udziałem doświadczonych ekspertów różnych branż. PrimeSpeakers to Partner w rozwoju, nie firma szkoleniowa jakich wiele.
PrimeSpeakers to agencja mówców i ekspertów dla biznesu działająca od 2010 roku. Agencja współpracuje z najlepszymi ekspertami, speakerami, liderami biznesu, sportowcami, osobowościami medialnymi i świata nauki. Specjalizuje się w inspirowaniu rozwoju i dostarczaniu organizacjom brakujących kompetencji z udziałem doświadczonych ekspertów różnych branż. PrimeSpeakers to Partner w rozwoju, nie firma szkoleniowa jakich wiele.
co nas wyróżnia
Specjalizacja w wybranych sektorach klientów:
real estate, tech, IT, usługi biznesowe,
e-commerce, finanse, konsulting, automotive.
Doradzamy w formule
end-to-end
w zakresie nowoczesnej komunikacji korporacyjnej i employer branding.
Zatrudniamy doświadczonych konsultantów,
ekspertów w wybranych branżach.
Zatrudniamy doświadczonych konsultantów,
ekspertów w wybranych branżach.
Mamy niską rotację i stałe zespoły
do współpracy z klientami.
Pracujemy na danych,
stosujemy niestandardowe narzędzia i kanały komunikacji, które precyzyjnie docierają do wybranych odbiorów.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszych działań,
które transparentnie raportujemy.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszych działań,
które transparentnie raportujemy.
Mamy niską rotację i stałe zespoły
do współpracy z klientami.
Mamy niską rotację i stałe zespoły
do współpracy z klientami.
Mamy niską rotację i stałe zespoły
do współpracy z klientami.
Mamy niską rotację i stałe zespoły
do współpracy z klientami.
Pracujemy na danych,
stosujemy niestandardowe narzędzia i kanały komunikacji, które precyzyjnie docierają do wybranych odbiorów.
Pracujemy na danych,
stosujemy niestandardowe narzędzia i kanały komunikacji, które precyzyjnie docierają do wybranych odbiorów.
Pracujemy na danych,
stosujemy niestandardowe narzędzia i kanały komunikacji, które precyzyjnie docierają do wybranych odbiorów.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszych działań,
które transparentnie raportujemy.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszych działań,
które transparentnie raportujemy.
Bierzemy odpowiedzialność za wyniki naszych działań,
które transparentnie raportujemy.
Nasze nagrody
Nasze nagrody i wyróżnienia
2024
EBEA
mBank – wyróżniają nas ludzie
Strategia powyżej 100 tyś.
mbank
EBEA
Technologie, które się liczą. mBank o IT w bankowości.
Kampania zewnętrzna
mbank
EBEA
Mission recognition
Kampania wewnętrzna
deloitte
EBMA
Najlepsze doświadczenia pracowników Deloitte – Mission Recogniton.
Employee Journey
Deloitte
ebea
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
PR Korporacyjny
ESET/DAGMA
effie
Szałas na hałas
Services
otodom
Siła Przyciągania
Teoria kwasów i zasad. O dobrej chemii z klientami.
Tworzenie kultury organizacyjnej
mleasing
ZŁOTY SPINACZ
Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom.
EB
mBank
ZŁOTY SPINACZ
O rynku mieszkaniowym innaczej: emocje i dane w jednym stały domu.
Nieruchmości, Budownictwo, Dom, Wnętrze
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Mamy na to dane! OtoDom bada mieszkaniowe szczęście Polaków.
PR korporacyjny
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni.
Walka z dezinformacją
ESET/DAGMA
ZŁOTY SPINACZ
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
Technologia, IT, telekomunikacja
ESET/DAGMA
2023
2022
2021
do 2020
2024
EBEA
mBank – wyróżniają nas ludzie
Strategia powyżej 100 tyś.
mbank
EBEA
Technologie, które się liczą. mBank o IT w bankowości.
Kampania zewnętrzna
mbank
EBEA
Mission recognition
Kampania wewnętrzna
deloitte
EBMA
Najlepsze doświadczenia pracowników Deloitte – Mission Recogniton.
Employee Journey
Deloitte
ebea
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
PR Korporacyjny
ESET/DAGMA
effie
Szałas na hałas
Services
otodom
Siła Przyciągania
Teoria kwasów i zasad. O dobrej chemii z klientami.
Tworzenie kultury organizacyjnej
mleasing
ZŁOTY SPINACZ
Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom.
EB
mBank
ZŁOTY SPINACZ
O rynku mieszkaniowym innaczej: emocje i dane w jednym stały domu.
Nieruchmości, Budownictwo, Dom, Wnętrze
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Mamy na to dane! OtoDom bada mieszkaniowe szczęście Polaków.
PR korporacyjny
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni.
Walka z dezinformacją
ESET/DAGMA
ZŁOTY SPINACZ
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
Technologia, IT, telekomunikacja
ESET/DAGMA
2023
2022
2021
do 2020
2024
EBEA
mBank – wyróżniają nas ludzie
Strategia powyżej 100 tyś.
mbank
EBEA
Technologie, które się liczą. mBank o IT w bankowości.
Kampania zewnętrzna
mbank
EBEA
Mission recognition
Kampania wewnętrzna
deloitte
EBMA
Najlepsze doświadczenia pracowników Deloitte – Mission Recogniton.
Employee Journey
Deloitte
ebea
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
PR Korporacyjny
ESET/DAGMA
effie
Szałas na hałas
Services
otodom
Siła Przyciągania
Teoria kwasów i zasad. O dobrej chemii z klientami.
Tworzenie kultury organizacyjnej
mleasing
ZŁOTY SPINACZ
Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom.
EB
mBank
ZŁOTY SPINACZ
O rynku mieszkaniowym innaczej: emocje i dane w jednym stały domu.
Nieruchmości, Budownictwo, Dom, Wnętrze
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Mamy na to dane! OtoDom bada mieszkaniowe szczęście Polaków.
PR korporacyjny
otodom
ZŁOTY SPINACZ
Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni.
Walka z dezinformacją
ESET/DAGMA
ZŁOTY SPINACZ
Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET.
Technologia, IT, telekomunikacja
ESET/DAGMA
2023
2022
2021
do 2020
Nasze wartości
WIEMY, SKĄD JESTEŚMY.
WIEMY, DOKĄD IDZIEMY.
Nasze wartości nie wiszą na ścianie. Widać je w naszych decyzjach, strategiach i partnerskich relacjach. To one, razem z naszym doświadczeniem i kompetencjami, sprawiają, że klienci nam ufają.
Nasze wartości nie wiszą na ścianie. Widać je w naszych decyzjach, strategiach i partnerskich relacjach. To one, razem z naszym doświadczeniem i kompetencjami, sprawiają, że klienci nam ufają.
WE KNOW
Know-How zdobywa się dzięki wyzwaniom. Każda lekcja jest dla nas nauką. Mamy unikalną wiedzę.
WE GUIDE
Ambitne cele wymagają współpracy opartej na zaufaniu i doświadczeniu. Jesteśmy takim partnerem.
WE GROW
Wielkie marki będą jeszcze większe dzięki naszej pracy. Rozwijamy Twój biznes. Rozwijamy siebie.
WE KNOW
Know-How zdobywa się dzięki wyzwaniom. Każda lekcja jest dla nas nauką. Mamy unikalną wiedzę.
WE GUIDE
Ambitne cele wymagają współpracy opartej na zaufaniu i doświadczeniu. Jesteśmy takim partnerem.
WE GROW
Wielkie marki będą jeszcze większe dzięki naszej pracy. Rozwijamy Twój biznes. Rozwijamy siebie.
WE KNOW
Know-How zdobywa się dzięki wyzwaniom. Każda lekcja jest dla nas nauką. Mamy unikalną wiedzę.
WE GUIDE
Ambitne cele wymagają współpracy opartej na zaufaniu i doświadczeniu. Jesteśmy takim partnerem.
WE GROW
Wielkie marki będą jeszcze większe dzięki naszej pracy. Rozwijamy Twój biznes. Rozwijamy siebie.
Zespół
Jesteśmy multidyscyplinarnym zespołem ekspertów z wielotenim doświadczeniem w PR, marketingu i emplOyer brandingu.
Jesteśmy multidyscyplinarnym zespołem ekspertów z wielotenim doświadczeniem w PR, marketingu i employer brandingu.
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.

Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner

Justyna Jedlińska
Managing Partner

Anna Zając
Managing Director

Maja Michalak
Head of Real Estate

Ina Martela
Head of Employer Branding

Przemysław Kuć
Head of Data & Insight

Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services

Anna Księżnik
General Manager of Primespeakers

Justyna Jedlińska
Co-founder

Tomasz Podolak
Founder
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.

Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner

Justyna Jedlińska
Managing Partner

Anna Zając
Managing Director

Maja Michalak
Head of Real Estate

Ina Martela
Head of Employer Branding

Przemysław Kuć
Head of Data & Insight

Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services

Anna Księżnik
General Manager of Primespeakers

Justyna Jedlińska
Co-founder

Tomasz Podolak
Founder
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.
Tomasz Podolak
Founder, Managing Partner
Założyciel Grupy Linkleaders. Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i B2B dla real estate, technologii i usług biznesowych. W Grupie Linkleaders odpowiada za strategię, innowacje i rozwój biznesu.
Justyna Jedlińska
Managing Partner
25 lat doświadczenia w zarządzaniu, marketingu, PR, doradztwie HR i EB. Konsultant w obszarze zarządzania zespołami i komunikacji wewnętrznej, Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. W Grupie Linkleaders odpowiada za zarządzanie procesami, finansami, wizerunkiem grupy. Zaangażowana społecznie, współautorka wielu kampanii pro bono.
Anna Zając
Managing Director
20 lat doświadczenia w marketingu & PR – po stronie klienta i agencji. Konsultant w obszarze strategii, doboru mediów, realizacji kluczowych projektów agencji. W Linkleaders odpowiada za zarządzanie agencją oraz rozwój biznesu.
Maja Michalak
Head of Real Estate
Liderka praktyki nieruchomościowej w Linkleaders. Strateg komunikacji B2B i uznana menedżerka projektów PR z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracowała dla kluczowych graczy aktywnych na rynkach nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Pod jej przewodnictwem zespół Real Estate regularnie zdobywa najważniejsze nagrody w branży – Złote Spinacze i Effie.
Ina Martela
Head of Employer Branding
Liderka praktyki employer branding. Od 14 lat związana z branżą PR i EB, autorka wielu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz ekspertka w zakresie komunikacji kryzysowej. Na koncie ma 6 nagród w Złotych Spinaczach, zdobytych w latach 2012-2024 oraz dwie nagrody główne za strategie EB w konkursie EBEA 2024 i 2025.
Przemysław Kuć
Head of Data & Insight
Od 15 lat związany z PR i mediami. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii komunikacyjnych opartych na insightach. Od 2012 roku w Linkleaders. Od 2022 roku odpowiada za rozwój Data Driven PR w agencji. Doradza zarządom i menedżerom w obszarze tworzenia przewagi konkurencyjnej przez data storytelling. Autor kampanii nagrodzonych 13 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2016-2024.
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Head of Tech & Services
Liderka zespołu Tech & Services, specjalistka od komunikacji w branży IT i technologii. Od 14 lat związana z branżą PR. Autorka lub współautorka kampanii nagrodzonych 7 nagrodami w konkursie Złotych Spinaczy w latach 2022-2024. Absolwentka studiów doktoranckich, wykładowca akademicki i dziennikarka biznesowa.
Anna Księżnik
CEO w Primespeakers
Od ponad 20 lat związana z branżą eventową, marketingową i turystyczną. Ekspertka w obszarze doboru prelegentów i ekspertów do procesów rozwojowych w organizacjach, a także organizatorka wielu wydarzeń, w tym na licencji TEDx. W PrimeSpeakers odpowiada za strategię rozwoju, budowanie społeczności mówców oraz tworzenie nowych produktów i doradztwo dla klientów.