Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
PR korporacyjny
dla STRABAG Real Estate

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.
Strategia:
wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,
zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,
transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.
Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.
Strategia:
wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,
zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,
transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.
Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.
Strategia:
wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,
zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,
transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.
NAGRODY

Dwa Srebrne Spinacze
w kategoriach PR Korporacyjny oraz Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.






efekty
Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.
Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).
STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.
Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.
Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.
Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).
STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.
Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.
Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.
Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).
STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.
Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.
narzędzia
Media relations
Ekskluzywne wywiady
Press tour
Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn
Kampania teaserowa na LinkedIn
Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International
Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych
Media relations
Ekskluzywne wywiady
Press tour
Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn
Kampania teaserowa na LinkedIn
Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International
Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych
Media relations
Ekskluzywne wywiady
Press tour
Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn
Kampania teaserowa na LinkedIn
Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International
Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych
czas trwania
2022–2023
Inne projekty z kategorii Dat:awesome