Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

PR korporacyjny
dla STRABAG Real Estate

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.

Strategia:

  • wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,

  • zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,

  • transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.

Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.

Strategia:

  • wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,

  • zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,

  • transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.

Czas wielu obiektów komercyjnych z lat 90. i ‘00. dobiega końca. Stają się niefunkcjonalne. STRABAG Real Estate wyburza kultowe budynki – biurowiec Atrium International i Galerię Plaza. Zastąpią je nowoczesne projekty. Podjęte działania PR przeprowadzają opinię publiczną przez pierwszy, najbardziej szokujący etap zmian.

Strategia:

  • wzmocnienie reputacji marki i zbudowanie jej autonomii wobec firmy budowlanej STRABAG,

  • zdobycie zaufania biznesu i sąsiedztwa inwestycji,

  • transparentna, pozytywna komunikacja wyburzeń oraz głośna premiera nowego projektu.

NAGRODY

Dwa Srebrne Spinacze
w kategoriach PR Korporacyjny oraz Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

efekty

  • Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.

  • Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).

  • STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.

  • Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

  • Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.

  • Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).

  • STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.

  • Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

  • Dotarcie do 15,4 mln Polaków i 1 063 bezpłatne publikacje. To o 1376% większa widoczność SRE w mediach niż w 2021.

  • Wydźwięk informacji w 99% pozytywny lub neutralny (PSMM).

  • STRABAG Real Estate z niezależną nagrodą Rzeczpospolitej (Real Estate Impactor) za transformacje w czasach kryzysu.

  • Dwie srebrne statuetki w konkursie Złote Spinacze w kategoriach PR Korporacyjny i Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze.

narzędzia

  • Media relations

  • Ekskluzywne wywiady

  • Press tour

  • Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn

  • Kampania teaserowa na LinkedIn

  • Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International

  • Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych

  • Media relations

  • Ekskluzywne wywiady

  • Press tour

  • Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn

  • Kampania teaserowa na LinkedIn

  • Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International

  • Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych

  • Media relations

  • Ekskluzywne wywiady

  • Press tour

  • Symultaniczna komunikacja na trzech profilach LinkedIn

  • Kampania teaserowa na LinkedIn

  • Relacja na żywo z eventu pożegnania Atrium International

  • Wyjście poza real estate – dotarcie do szerokozasięgowych tytułów i mediów lokalnych

czas 

trwania

2022–2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: