Działania komunikacyjne dla
Trei Real Estate Poland

Klient

Choć Trei należy do największych graczy na polskim rynku parków handlowych, do 2018 roku jego marka nie jest szczególnie znana wśród mediów. Naszym zadaniem było zwiększenie świadomości brandu w różnych kanałach odbioru oraz pozycjonowanie Trei jako lidera segmentu parków handlowych.
W 2018 roku rozpoczęliśmy działania komunikacyjne przedstawiające Trei jako lidera tego formatu z dużymi planami ekspansji w Polsce.
Naszym celem było kompleksowe przedstawienie specyfiki i atutów parków handlowych oraz komunikowanie planów rozwoju Trei w Polsce.
Budujemy pozycję sektora parków handlowych jako odrębnego, wartego uwagi gracza na rynku nieruchomości handlowych.


efekty
1539 publikacji w 2023 roku.
51 mln zasięgu w analogicznym okresie.
Rozpoznawalność marki, jako lidera segmentu w Polsce.
5 edycji raportu o parkach handlowych.
Dyrektor Zarządzający Trei Real Estate Poland jest jednym z najbardziej opiniotwórczych ekspertów rynku parków handlowych w Polsce.
czas trwania
2018–obecnie
Inne projekty z kategorii Dat:awesome