Cushman & Wakefield wkracza na podium: od nr 4 do nr 2

Klient

Cushman & Wakefield konkuruje na polskim rynku z markami o mocno ugruntowanej pozycji: CBRE, Colliers oraz JLL.
Na początku naszej współpracy Cushman & Wakefield nie był marką Top of Mind w percepcji sektora RE w Polsce – firma zajmowała 4. miejsce na tle swoich konkurentów pod względem liczby publikacji medialnych.
Naszym celem było właściwe wykorzystanie potencjału marki i doprowadzenie do awansu Cushman & Wakefield na 2. miejsce nieruchomościowego podium.
Jednocześnie Klientowi zależało na wzmocnieniu komunikacji pozycjonującej markę jako doradcę kompleksowo wspierającego firmy z sektora nieruchomości komercyjnych.
efekty
Nr 2 w SoV w 2024 wśród 6 największych firm doradczych w Polsce.
50% obecności w mediach z udziałem więcej niż 1 linii biznesowej C&W
narzędzia
Komunikacja międzysektorowa – holistyczne podejście do oferty C&W i synergie kompetencji jako wyróżnik oferty firmy na rynku
Data-driven PR – trafiająca w punkt potrzeb mediów biznesowych i branżowych – 80% obecności w mediach dzięki komunikacji opartej na danych.
Wyjście z tzw. „bańki real estate”, czyli dotarcie do nowych mediów – seria raportów „UX w nieruchomościach”
Międzysektorowa strategia komunikacyjna dla ESG Hub C&W – pozycjonowanie C&W jako lidera praktycznych rozwiązań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Inne projekty z kategorii Dat:awesome