Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Cyfrowy ślad technologii

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Marka the:protocol postanowiła zgłębić temat ekologii cyfrowej w dwóch edycjach projektu „Cyfrowy ślad technologii”. Wśród wyzwań, które pojawiły się na tym etapie, była m.in. wątpliwość: jak zdefiniować równowagę cyfrową i sprawdzić, czy Polacy w ogóle ją dostrzegają? Konieczne było także uchwycenie realnego wpływu technologii na zdrowie, relacje i środowisko. W drugiej edycji raportu chcieliśmy pójść krok dalej i zamiast porównywać dane rok do roku - odkryć nowe trendy i zjawiska, które zaczynają kształtować cyfrową rzeczywistość. Obie edycje pokazały jedno – kluczowe jest znalezienie balansu między korzyściami płynącymi z cyfryzacji a jej konsekwencjami dla nas wszystkich. To właśnie na tym skupiliśmy się w raporcie „Polacy na cyfrowej równoważni. Cyfrowy ślad technologii 2024”.

realizacja

realizacja

Celem pierwszej edycji (2023) było określenie skali wpływu technologii na codzienne życie Polek i Polaków oraz ich świadomość w zakresie cyfrowej ekologii. Dlatego przeprowadziliśmy badanie, które pokazało, że technologia nie tylko kształtuje nasze nawyki, ale również ma wymierny wpływ na zdrowie psychiczne, relacje społeczne i środowisko naturalne. W 2024 roku postanowiliśmy wraz z marką the:protocol uchwycić nowe trendy i zjawiska w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości cyfrowej. Właśnie dlatego drugie badanie i powstały na jego podstawie raport koncentrowały się na równowadze cyfrowej – rozumianej jako sposób korzystania z technologii w sposób minimalizujący jej negatywny wpływ na zdrowie, relacje i środowisko.

Efekty

  • Treści dotyczące raportu dotarły za pośrednictwem mediów do 5,8 mln odbiorców kluczowych mediów

  • Ruch w serwisie theprotocol.it wsparty kampanią PR wokół raportu wzrósł o 53%

NARZĘDZIA

  • Koncepcja kreatywna i plan badań

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - ARC Rynek i Opinia w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami the:protocol

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

czas 

trwania

I edycja

IV–VI 2023

II edycja

III–VI 2024

NAGRODY

Brązowy Spinacz 2023
w kategorii “ESG / CSR”

Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

Brązowy Spinacz 2023
w kategorii “Technologie IT”

Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz, jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.