Thought leadership dla CEO – profil osobisty na Linkedin x SAP

Klient

Profil CEO SAP-a Piotra Ferszki na Linkedin miał wykorzystać ogromny network Piotra wypracowany offline i dać możliwość podtrzymywania tych relacji online. Rolą treści było budowanie wizerunku lidera i wzmacnianie przekazu biznesowego CEO jednej z największych firm technologicznych w Polsce.
REALIZACJA
Nasza strategia polegała na skróceniu dystansu w przypadku nowych kontaktów i podtrzymaniu zainteresowania dotychczasowych. Treści miały zachować naturalny sposób komunikacji i tematyki oraz regularne tempo publikacji.
Opracowaliśmy KPIs, które odpowiadały wymogom algorytmów Linkedina oraz MEE KPI's w SAP.
Opracowaliśmy tematy i treści, które eksponowały wiedzę i zaangażowanie lidera oraz animowały komunikację z biznesem.
Piotr miał pełną kontrolę nad treściami i stylem językowym.
Całość wsparł regularny monitoring danych performance’owych oraz pozycjonowanie Piotra w mediach biznesowych i technologicznych.
2076% – wzrost dotarcia treści w 2024 roku
1009% – dotarcie do unikalnych użytkowników LinkedIna w 2024 roku
1708% – wzrost zaangażowania użytkowników w 2024 roku
Inne projekty z kategorii Tech & Services