Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Data-driven PR w komunikacji
B2B x ESET

Klient
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
Jak dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat faktycznego stanu cyberbezpieczeństwa wśród polskich przedsiębiorstw i faktycznie zmienić postawy? Stworzyliśmy projekt media relations, trafiający do biznesu i mediów branżowych, ale nie tylko. Za jego skuteczność odpowiadały unikalne dane własne zebrane w autorskim raporcie oraz dobór tematów, które dotyczą każdego uczestnika branży technologicznej.
Jak dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat faktycznego stanu cyberbezpieczeństwa wśród polskich przedsiębiorstw i faktycznie zmienić postawy? Stworzyliśmy projekt media relations, trafiający do biznesu i mediów branżowych, ale nie tylko. Za jego skuteczność odpowiadały unikalne dane własne zebrane w autorskim raporcie oraz dobór tematów, które dotyczą każdego uczestnika branży technologicznej.
realizacja
realizacja
Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.
Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.
Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.
Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.
Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.
Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.
Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.
Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.
Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.
Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.
Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.
Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.















efekty
1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy
63% publikacji w mediach Tier 1
97% publikacji organicznych
Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.
Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.
1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy
63% publikacji w mediach Tier 1
97% publikacji organicznych
Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.
Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.
1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy
63% publikacji w mediach Tier 1
97% publikacji organicznych
Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.
Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.
Inne projekty z kategorii Tech & Services