Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Data-driven PR w komunikacji
B2B x ESET

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Jak dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat faktycznego stanu cyberbezpieczeństwa wśród polskich przedsiębiorstw i faktycznie zmienić postawy? Stworzyliśmy projekt media relations, trafiający do biznesu i mediów branżowych, ale nie tylko. Za jego skuteczność odpowiadały unikalne dane własne zebrane w autorskim raporcie oraz dobór tematów, które dotyczą każdego uczestnika branży technologicznej.

Jak dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat faktycznego stanu cyberbezpieczeństwa wśród polskich przedsiębiorstw i faktycznie zmienić postawy? Stworzyliśmy projekt media relations, trafiający do biznesu i mediów branżowych, ale nie tylko. Za jego skuteczność odpowiadały unikalne dane własne zebrane w autorskim raporcie oraz dobór tematów, które dotyczą każdego uczestnika branży technologicznej.

realizacja

realizacja

  • Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.

  • Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.

  • Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.

  • Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.

  • Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.

  • Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.

  • Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.

  • Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.

  • Przygotowaliśmy raport badawczy „Cyberportret polskiego biznesu. Bezpieczeństwo cyfrowe oczami ekspertów i pracowników”, który przeanalizował postawy firm oraz pracowników wobec cyberbezpieczeństwa.

  • Pokazaliśmy krajobraz cyberbezpieczeństwa w polskich firmach oraz perspektywy specjalistów cybersec i zwykłych pracowników.

  • Badanie uwzględniało codzienne nawyki, poziom wiedzy i reakcje na zagrożenia. Objęło też strategię firm w zakresie szkoleń, budżetu i priorytetów związanych z ochroną przed cyberatakami.

  • Raport stał się zintegrowanym narzędziem PR-owym, sprzedażowym i biznesowym. Szeroka komunikacja medialna trwała 8 miesięcy.

efekty

  • 1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy

  • 63% publikacji w mediach Tier 1

  • 97% publikacji organicznych

  • Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.

  • Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.

  • 1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy

  • 63% publikacji w mediach Tier 1

  • 97% publikacji organicznych

  • Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.

  • Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.

  • 1430 publikacji w ciągu 12 miesięcy

  • 63% publikacji w mediach Tier 1

  • 97% publikacji organicznych

  • Globalne KPI na pół roku zrealizowaliśmy już w pierwsze 3 msc. projektu.

  • Działania wokół raportu zostały zauważone przez globalny zespół komunikacji ESET i będą powielane w innych krajach.

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: