
Klient
NAGRODY




narzędzia
KSIĘGA KWASÓW I ZASAD: Wewnętrzny dokument podsumowujący wypracowane rozwiązania oraz praktyczne wskazówki.
REGULARNA KOMUNIKACJA: “ZASADOWE WTORKI”: Cotygodniowe merytoryczne porady brand hero – dr. Zasady, uzupełniane o humorystyczne GIFy, kolaże, wideo.
ROADSHOW: Ponad 40 spotkań ambasadorów TKiZ, połączonych z promocją projektu w oddziałach w całej Polsce.
FILMY WEWNĘTRZNE: 4 wywiady ekspertami o kluczowych wartościach.
WYDARZENIA DLA DZIECI PRACOWNIKÓW: Spotkania dr. Zasady z maluchami, które opowiadały m.in. o dziecięcych sposobach na radzenie sobie z “kwasami”.
AKADEMIA DOBREJ CHEMII: Cykl szkoleń dla grupy ambasadorów programu – Doktorantów.
KONKURS WEWNĘTRZNY: Diamenty Dobrej Chemii doceniający innowacyjne projekty w obszarach wpływających na obsługę Klienta.
GALE FINAŁOWE: Uroczyste Gale rozdania nagród „Diamenty Dobrej Chemii”.
DOCENIANE DODATKI: szereg cieszących się uznaniem gadżetów i materiałów wspierających komunikację programu.
czas trwania
IX 2022 – do teraz
Inne projekty z kategorii Employer Branding