Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Teoria Kwasów i Zasad – o dobrej chemii z klientami

Teoria Kwasów i Zasad – o dobrej chemii z klientami

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Praca w obsłudze klienta nie należy do najłatwiejszych. W tym kontekście przed wyzwaniem stanął mLeasing – jeden z liderów leasingu w Polsce. Firma zmagała się z negatywnymi opiniami klientów dotyczącymi niskiej jakości obsługi, co miało odzwierciedlenie w wynikach wskaźnika NPS. Sytuacja ta mogła negatywnie wpłynąć na pozycję konkurencyjną firmy, zwłaszcza w obliczu zmian prawnych na rynku leasingu.

mLeasing postanowił zrewolucjonizować jakość customer service dzięki realizacji kompleksowego projektu wewnętrznego, opartego na badaniach klientów, wewnętrznych warsztatach i wypracowaniu standardów spójnych z oczekiwaniami rynku i sugestiami zespołu. Wszyscy rozumieliśmy, że tam, gdzie jest obsługa klienta, łatwo o KWASY. A jak wiemy, na kwasy najlepsze są ZASADY!

Praca w obsłudze klienta nie należy do najłatwiejszych. W tym kontekście przed wyzwaniem stanął mLeasing – jeden z liderów leasingu w Polsce. Firma zmagała się z negatywnymi opiniami klientów dotyczącymi niskiej jakości obsługi, co miało odzwierciedlenie w wynikach wskaźnika NPS. Sytuacja ta mogła negatywnie wpłynąć na pozycję konkurencyjną firmy, zwłaszcza w obliczu zmian prawnych na rynku leasingu.

mLeasing postanowił zrewolucjonizować jakość customer service dzięki realizacji kompleksowego projektu wewnętrznego, opartego na badaniach klientów, wewnętrznych warsztatach i wypracowaniu standardów spójnych z oczekiwaniami rynku i sugestiami zespołu. Wszyscy rozumieliśmy, że tam, gdzie jest obsługa klienta, łatwo o KWASY. A jak wiemy, na kwasy najlepsze są ZASADY!

Cele projektu

Cele projektu

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

  • Cel wewnętrzny: ocena jakościowa projektu przez pracowników na poziomie 4 w skali 6

  • Cel wizerunkowy: znaczny wzrost NPS klientów

  • Cel wewnętrzny: ocena jakościowa projektu przez pracowników na poziomie 4 w skali 6

  • Cel wizerunkowy: znaczny wzrost NPS klientów

NAGRODY

Siła Przyciągania 2025


Nagroda główna w kategorii „Tworzenie kultury organizacyjnej”

EBEA 2024


wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna

Srebrny Spinacz 2023
w kategorii Employee Experience i komunikacja wewnętrzna

Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

narzędzia

  • KSIĘGA KWASÓW I ZASAD: Wewnętrzny dokument podsumowujący wypracowane rozwiązania oraz praktyczne wskazówki.

  • REGULARNA KOMUNIKACJA: “ZASADOWE WTORKI”: Cotygodniowe merytoryczne porady brand hero – dr. Zasady, uzupełniane o humorystyczne GIFy, kolaże, wideo.

  • ROADSHOW: Ponad 40 spotkań ambasadorów TKiZ, połączonych z promocją projektu w oddziałach w całej Polsce.

  • FILMY WEWNĘTRZNE: 4 wywiady ekspertami o kluczowych wartościach.

  • WYDARZENIA DLA DZIECI PRACOWNIKÓW: Spotkania dr. Zasady z maluchami, które opowiadały m.in. o dziecięcych sposobach na radzenie sobie z “kwasami”.

  • AKADEMIA DOBREJ CHEMII: Cykl szkoleń dla grupy ambasadorów programu – Doktorantów.

  • KONKURS WEWNĘTRZNY: Diamenty Dobrej Chemii doceniający innowacyjne projekty w obszarach wpływających na obsługę Klienta.

  • GALE FINAŁOWE: Uroczyste Gale rozdania nagród „Diamenty Dobrej Chemii”.

  • DOCENIANE DODATKI: szereg cieszących się uznaniem gadżetów i materiałów wspierających komunikację programu.

wyniki

tematyka
komunikacji

Realizacja celów na przestrzeni dwóch lat działalności Programu:

  • Ogólna ocena projektu: 4,83/6

  • NPS klientów – 2022 do 2024 – wzrost o 109%

  • 93% badanych potwierdza, że projekt ma pozytywny wpływ na satysfakcję klientów

  • 77,14% badanych pracowników zaangażowanych w aktywności w ramach programu

  • mLeasing po raz pierwszy uzyskał certyfikat „Firma przyjazna klientowi” zdobywając 83% pozytywnych ocen.

    Projekt jest dalej kontynuowany i stanowi integralny element działań i realizacji strategii biznesowej mLeasingu.

  • Kampanie rekrutacyjne do poszczególnych działów

  • Kampanie wizerunkowe (np. kampania o wartościach, kampania promująca nowe zakładki kariery, kampania o EVP)

  • Komunikacja codzienna, ukierunkowana na tematy zgodne z wytycznymi strategii EB

czas 

trwania

IX 2022 – do teraz

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: