Interaktywna podróż
po świecie wartości mBanku

Klient
Jak sprawić, aby ponad 2 tys. pracowników oderwało się choć na chwilę od swoich codziennych obowiązków, pomyślało o wartościach organizacji trochę inaczej i zaczęło się z nimi identyfikować? A jak sprawić, aby potencjalni kandydaci doskonale wiedzieli, czy do siebie pasujemy?
Postanowiliśmy podjąć rękawicę i przygotować coś niebanalnego oraz angażującego – coś, co zostanie w pamięci na długo i przedstawi solidny fundament organizacji – ale bez zbędnego ciężaru.
Wraz z mBankiem postawiliśmy na nietuzinkowe i angażujące rozwiązanie – interaktywny film, zawierający historie o odwadze, empatii, autentyczności, odpowiedzialności i współpracy. W głównych rolach - oczywiście pracownicy mBanku!
9 scenek wziętych prosto z życia
3 alternatywne zakończenia do każdej historii możliwość samodzielnego wyboru zakończenia i pokierowania dalszymi losami bohaterów
samodzielna ocena zgodności z wartościami mBanku na podstawie podejmowanych decyzji
NARZĘDZIA
czas trwania
XI 2023–II 2024
Inne projekty z kategorii Employer Branding