Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Kampania wITaj w mBanku –
MIT czy HIT?

Technologie, które się liczą. mBank o IT w bankowości – czyli MIT czy HIT vol. 2

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.

Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.

REALIZACJA

Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.

NAGRODY

EBEA 2024
wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna

Złoty Spinacz


w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.

mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.

mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.

REALIZACJA

REALIZACJA

Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.

Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.

Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.

NAGRODY

Złoty Spinacz 2022
w kategorii Employer Branding

Złoty Spinacz 2022
w kategorii Employer Branding

EBEA 2022


wyróżnienie w kampanii online

EBEA 2022


wyróżnienie w kampanii online

EBEA 2022


wyróżnienie w kampanii online

key visual

NARZĘDZIA

  • raport zewnętrzny

  • publikacje prasowe

  • rolki nagrane z managerami IT

  • kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)

  • mailing

  • blog IT mBanku

  • Employee Advocacy

czas 

trwania

XI 2023–III 2024

WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE

WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE

NARZĘDZIA

  • 10 filmów EB o pracy w różnych działach

  • Sesja zdjęciowa z pracownikami

  • Landing page

  • Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)

  • Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT

  • Targi pracy

  • 10 filmów EB o pracy w różnych działach

  • Sesja zdjęciowa z pracownikami

  • Landing page

  • Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)

  • Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT

  • Targi pracy

  • 10 filmów EB o pracy w różnych działach

  • Sesja zdjęciowa z pracownikami

  • Landing page

  • Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)

  • Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT

  • Targi pracy

czas 

trwania

IV–VII 2022

NARZĘDZIA

  • raport zewnętrzny

  • publikacje prasowe

  • rolki nagrane z managerami IT

  • kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)

  • mailing

  • blog IT mBanku

  • Employee Advocacy

czas 

trwania

XI 2023–III 2024

Technologie, które się liczą.
mBank o IT w bankowości – czyli MIT czy HIT vol. 2

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.

Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.

Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.

Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.

REALIZACJA

Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.

Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.

NAGRODY

EBEA 2024


wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna

EBEA 2024


wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna

Srebrny Spinacz
Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

NARZĘDZIA

  • raport zewnętrzny

  • publikacje prasowe

  • rolki nagrane z managerami IT

  • kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)

  • mailing

  • blog IT mBanku

  • Employee Advocacy

czas 

trwania

XI 2023–III 2024

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: