
Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Kampania wITaj w mBanku –
MIT czy HIT?



Technologie, które się liczą. mBank o IT w bankowości – czyli MIT czy HIT vol. 2


WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.
Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.
REALIZACJA
Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.
NAGRODY
EBEA 2024
wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna


Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding


Klient
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.
mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.
mBank zatrudnia obecnie ok. 1000 osób w IT, w 2021 planował zwiększyć zatrudnienie o ok. 100 osób z Łodzi i Warszawy. Bitwa o talenty – rekrutacja specjalistów w branży IT to ogromne wyzwanie. Bankowość jest uważana za nudną branżę dla IT – główną motywacją zmiany zatrudnienia dla specjalistów IT są nie tyle zarobki, gdyż te kształtują się w tej branży na wysokim poziomie, ale wyzwania zawodowe związane z pracą przy ambitnych projektach.
REALIZACJA
REALIZACJA
Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.
Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.
Zaproponowana koncepcja kreatywna kampanii zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na insightach grupy docelowej oraz humorystycznego obalenia stereotypów krążących o IT w bankowości.
NAGRODY

Złoty Spinacz 2022
w kategorii Employer Branding
Złoty Spinacz 2022
w kategorii Employer Branding

EBEA 2022
wyróżnienie w kampanii online
EBEA 2022
wyróżnienie w kampanii online
EBEA 2022
wyróżnienie w kampanii online
key visual



NARZĘDZIA
raport zewnętrzny
publikacje prasowe
rolki nagrane z managerami IT
kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)
mailing
blog IT mBanku
Employee Advocacy
czas trwania
XI 2023–III 2024
WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE
WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE







NARZĘDZIA
10 filmów EB o pracy w różnych działach
Sesja zdjęciowa z pracownikami
Landing page
Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)
Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT
Targi pracy
10 filmów EB o pracy w różnych działach
Sesja zdjęciowa z pracownikami
Landing page
Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)
Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT
Targi pracy
10 filmów EB o pracy w różnych działach
Sesja zdjęciowa z pracownikami
Landing page
Kampania miejska OOH oraz w środkach komunikacji miejskiej (autobusy)
Kampania online – LinkedIn, GDN, Google Search, YT
Targi pracy
czas trwania
IV–VII 2022
NARZĘDZIA
raport zewnętrzny
publikacje prasowe
rolki nagrane z managerami IT
kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)
mailing
blog IT mBanku
Employee Advocacy
czas trwania
XI 2023–III 2024
Technologie, które się liczą.
mBank o IT w bankowości – czyli MIT czy HIT vol. 2

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.
Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.
Krajobraz świata IT był wyjątkowy i trudny dla kandydatów w 2023 roku. Osłabiona globalna koniunktura w branży tech mocno wpłynęła na funkcjonowanie firm IT w kraju. Jednak mBank nie spowolnił i nadal zatrudniał specjalistów.
Mieliśmy już doświadczenie w kampaniach w przystępny i konkretny sposób przedstawiających specyfikę branży, odważnie mierzących się z stereotypowymi wizerunkiem IT w bankowości. Wiedzieliśmy, że przynoszą one efekty. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, jeszcze mocniej stawiając na konkrety w przekazie.
REALIZACJA
Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.
Bazując na raporcie własnym “Technologie, które się liczą”, managerowie IT z mBanku odnosili się w nagraniach do wybranych tez i przedstawiali realia pracy w swoich zespołach. Osiągnęliśmy trzy cele: rozwialiśmy mity opierając się o wyniki badań, przybliżyliśmy sposób pracy w IT mBanku oraz przedstawiliśmy w autentyczny sposób sylwetki przełożonych potencjalnych kandydatów.
NAGRODY

EBEA 2024
wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna
EBEA 2024
wyróżnienie w kategorii kampania zewnętrzna

Srebrny Spinacz
Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding
Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding


NARZĘDZIA
raport zewnętrzny
publikacje prasowe
rolki nagrane z managerami IT
kampania płatna (Meta, LinkedIn, SEM, YouTube)
mailing
blog IT mBanku
Employee Advocacy
czas trwania
XI 2023–III 2024
Inne projekty z kategorii Employer Branding