Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Kariera w zdrowym stylu
– strategia dla LuxMed stomatologia

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Kontekst rynkowy:
Niska podaż specjalistów na rynku.
Niepewność makroekonomiczna: globalna i lokalna, niepewność gospodarcza, wpływająca na decyzje zawodowe specjalistów.
Cel rekrutacyjny:
Rozwój obszaru stomatologicznego LUX MED.
Cel wizerunkowy:
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Grupy docelowe:
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
REALIZACJA
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE
WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE
efekty
4 warsztaty, udział ponad 60 pracowników
3 dni planu zdjęciowego i ponad 15 osób zaangażowanych w produkcję
Ponad 3,5 tys. wyświetleń filmu
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
czas trwania
2023–2024
Czas przygotowania VII 2022–I 2023
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Czas przygotowania
VII 2022–I 2023
Kariera w zdrowym stylu
– kampania dla LuxMed stomatologia

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Przeprowadzenie pierwszej w historii kampanii EB dla stomatologii przez LUX MED stanowiło wyzwanie – wymagało przetarcia szlaków rekrutacyjnych i wizerunkowych w wymagającej branży medycznej, która boryka się z niedoborem specjalistów, zwłaszcza w niektórych specjalizacjach. Jest to szczególnie dotkliwe w dużych miastach, gdzie popyt na usług istomatologiczne jest wysoki.
Przeprowadzenie pierwszej w historii kampanii EB dla stomatologii przez LUX MED stanowiło wyzwanie – wymagało przetarcia szlaków rekrutacyjnych i wizerunkowych w wymagającej branży medycznej, która boryka się z niedoborem specjalistów, zwłaszcza w niektórych specjalizacjach. Jest to szczególnie dotkliwe w dużych miastach, gdzie popyt na usług istomatologiczne jest wysoki.
Cel:
Zbudowanie pozytywnego wizerunku LUX MED jako atrakcyjnego pracodawcy w branży stomatologicznej oraz zrekrutowanie specjalistów medycznych, a także kadry administracyjnej i kierowniczej.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Grupy docelowe:
Lekarze stomatolodzy, technicy RTG, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które wymagały odnalezienia wspólnego mianownika w komunikacji.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
narzędzia
Kampania rekrutacyjna online realizowana w kanałach:
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Facebook: 8 formatów graficznych
Google: 15 formatów graficznych
Linkedin: 5 formatów graficznych
YouTube: 2 formaty filmu rekrutacyjnego
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
W kampanii wykorzystano film oraz nową stronę kariery.
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
czas trwania
2023–2024
key visuale
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
key visuale
Key visual to połączenie dwóch światów, w których spędzamy najwięcej czasu – pracy i domu. Podzielenie obrazu na dwie równe części symbolizuje work-life balance, który przyświeca pracownikom LUX MED Stomatologia.
Hasło „Kariera w zdrowym stylu” to nie tylko nawiązanie do hasła grupy LUX MED – #pracujeMYdlazdrowia, ale także podkreślenie istoty zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym.





Inne projekty z kategorii Employer Branding