Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Kariera w zdrowym stylu
– strategia dla LuxMed stomatologia

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Kontekst rynkowy:

  • Niska podaż specjalistów na rynku.

  • Niepewność makroekonomiczna: globalna i lokalna, niepewność gospodarcza, wpływająca na decyzje zawodowe specjalistów.

Cel rekrutacyjny:

Rozwój obszaru stomatologicznego LUX MED.

Cel wizerunkowy:

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego 

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego 

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Grupy docelowe:

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

REALIZACJA

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i  zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE

WIDEO REKRUTACYJNE I LANDING PAGE

efekty

  • 4 warsztaty, udział ponad 60 pracowników

  • 3 dni planu zdjęciowego i ponad 15 osób zaangażowanych w produkcję

  • Ponad 3,5 tys. wyświetleń filmu

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

czas 

trwania

2023–2024

Czas przygotowania VII 2022–I 2023

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

Czas przygotowania
VII 2022–I 2023

Kariera w zdrowym stylu
– kampania dla LuxMed stomatologia

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Przeprowadzenie pierwszej w historii kampanii EB dla stomatologii przez LUX MED stanowiło wyzwanie – wymagało przetarcia szlaków rekrutacyjnych i wizerunkowych w wymagającej branży medycznej, która boryka się z niedoborem specjalistów, zwłaszcza w niektórych specjalizacjach. Jest to szczególnie dotkliwe w dużych miastach, gdzie popyt na usług istomatologiczne jest wysoki.

Przeprowadzenie pierwszej w historii kampanii EB dla stomatologii przez LUX MED stanowiło wyzwanie – wymagało przetarcia szlaków rekrutacyjnych i wizerunkowych w wymagającej branży medycznej, która boryka się z niedoborem specjalistów, zwłaszcza w niektórych specjalizacjach. Jest to szczególnie dotkliwe w dużych miastach, gdzie popyt na usług istomatologiczne jest wysoki.

Cel:

Zbudowanie pozytywnego wizerunku LUX MED jako atrakcyjnego pracodawcy w branży stomatologicznej oraz zrekrutowanie specjalistów medycznych, a także kadry administracyjnej i kierowniczej.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego 

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Grupy docelowe:

Lekarze stomatolodzy, technicy RTG, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które wymagały odnalezienia wspólnego mianownika w komunikacji.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

narzędzia

Kampania rekrutacyjna online realizowana w kanałach:

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

  • Facebook: 8 formatów graficznych

  • Google: 15 formatów graficznych

  • Linkedin: 5 formatów graficznych

  • YouTube: 2 formaty filmu rekrutacyjnego

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

W kampanii wykorzystano film oraz nową stronę kariery.

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

czas 

trwania

2023–2024

key visuale

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

key visuale

Key visual to połączenie dwóch światów, w których spędzamy najwięcej czasu – pracy i domu. Podzielenie obrazu na dwie równe części symbolizuje work-life balance, który przyświeca pracownikom LUX MED Stomatologia.

Hasło „Kariera w zdrowym stylu” to nie tylko nawiązanie do hasła grupy LUX MED – #pracujeMYdlazdrowia, ale także podkreślenie istoty zachowania równowagi między życiem prywatnym i zawodowym.

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: