Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Czas na Zdolny Śląsk

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Otwarcie nowego biura Fujitsu w Katowicach, na jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków pracy, i planowana rekrutacja kilkuset specjalistów o najbardziej popularnych profilach, w tym IT i lingwistów. Firmie zależało na wyraźnym zaznaczeniu swojej pozycji na lokalnym rynku i zdobyciu jakościowych CV.
Praca w obsłudze klienta nie należy do najłatwiejszych. W tym kontekście przed wyzwaniem stanął mLeasing – jeden z liderów leasingu w Polsce. Firma zmagała się z negatywnymi opiniami klientów dotyczącymi niskiej jakości obsługi, co miało odzwierciedlenie w wynikach wskaźnika NPS. Sytuacja ta mogła negatywnie wpłynąć na pozycję konkurencyjną firmy, zwłaszcza w obliczu zmian prawnych na rynku leasingu.
mLeasing postanowił zrewolucjonizować jakość customer service dzięki realizacji kompleksowego projektu wewnętrznego, opartego na badaniach klientów, wewnętrznych warsztatach i wypracowaniu standardów spójnych z oczekiwaniami rynku i sugestiami zespołu. Wszyscy rozumieliśmy, że tam, gdzie jest obsługa klienta, łatwo o KWASY. A jak wiemy, na kwasy najlepsze są ZASADY!
realizacja
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
realizacja
Zintegrowana kampania obejmująca outdoor, landingpage rekrutacyjny, kampanię reklamową online i social media, media relations, współpracę z influencerem (Miuosh), wykorzystanie personalizowanych wysyłek video z zaproszeniem do rekrutacji oraz event z okazji otwarcia biura.
Cel wewnętrzny: ocena jakościowa projektu przez pracowników na poziomie 4 w skali 6
Cel wizerunkowy: znaczny wzrost NPS klientów



NAGRODY

Srebrny Spinacz 2018
w kategorii Technologia, IT, Telekomunikacja
Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

Brązowy Spinacz 2018
w kategorii Launch Produktu,
Usługi lub Firmy
Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding
efekty
369 subskrybentów job alert,
40 dobrych jakościowo publikacji w mediach na temat otwarcia nowej siedziby Fujitsu w Katowicach
13 tys. UU, 2 tys. pozyskanych CV
narzędzia
tematyka
komunikacji
OOH
Landing page
Digital & social media, search
Influencer marketing
Wideo wysyłki
PR
Kampanie rekrutacyjne do poszczególnych działów
Kampanie wizerunkowe (np. kampania o wartościach, kampania promująca nowe zakładki kariery, kampania o EVP)
Komunikacja codzienna, ukierunkowana na tematy zgodne z wytycznymi strategii EB
czas trwania
III–V 2018
+ czas przygotowania XII 2017–III 2018
Kampanie rekrutacyjne do poszczególnych działów
Kampanie wizerunkowe (np. kampania o wartościach, kampania promująca nowe zakładki kariery, kampania o EVP)
Komunikacja codzienna, ukierunkowana na tematy zgodne z wytycznymi strategii EB
+ czas przygotowania
XII 2017–III 2018






Inne projekty z kategorii Employer Branding