Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
A career built around you 2022
strategia i kampania
A career built around you 2022 strategia i kampania
Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU
Duża konkurencja na rynku talentów
Konkurenci: firmy z Wielkiej Czwórki, pozostałe firmy konsultingowe, kancelarie prawnicze, instytucje finansowe, bankowe, firmy IT.
Rozszerzenie rozpoznawalności pod kątem geografii
Deloitte jest znany pośród dużych centrów akademickich, jednakże mniejsze lokalizacje potrzebują większej wiedzy na temat Deloitte. To dało nam duży potencjał komunikacyjny – w działaniach skupiliśmy się na zasięgach regionalnych pod kątem targetowania (głównie 9 lokalizacji – miejsca, gdzie posiadamy biura, ale również mniejsze ośrodki akademickie).
Deloitte jest znany pośród dużych centrów akademickich, jednakże mniejsze lokalizacje potrzebują większej wiedzy na temat Deloitte. To dało nam duży potencjał komunikacyjny – w działaniach skupiliśmy się na zasięgach regionalnych pod kątem targetowania (głównie 9 lokalizacji – miejsca, gdzie posiadamy biura, ale również mniejsze ośrodki akademickie).
Cele rekrutacyjne:
Utrzymanie liczby aplikacji na zaplanowanych eventach, pozyskanie założonej liczby CV od studentów i profesjonalistów.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego – w oparciu o insight od samych pracowników.
Cele wizerunkowe:
Zwiększenie świadomości i wzrost rozpoznawalności Deloitte w skali ogólnopolskiej pośród studentów, absolwentów i profesjonalistów, podtrzymanie i budowanie dobrych relacji ze środowiskiem studenckim, utrzymanie wysokiej pozycji w rankingach pracodawców.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
key visuale
Przy kampanii powstały dwa główne key visuale dla studentów oraz specjalistów, dostosowane do każdego z departamentów. Dodatkowo powstały KV promujące projekty np. Case Academy czy Program Ambasadorski.
Główny key visual składał się ze zdjęć statycznych oraz filmów video. W video motywem przewodnim był obrót bohaterów – metafora hasła „A career built around you”. Pracownicy Deloitte dobrani byli pod kątem różnorodności: płci, wieku, doświadczenia czy narodowości. Co istotne,
po raz pierwszy w historii Deloitte na tak szeroką skalę zaangażowani zostali pracownicy (około 50 osób).
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
NAGRODY

EBEA 2023
nagroda główna w kategoria
„Strategia powyżej 100 tyś.”
EBEA 2023
nagroda główna w kategoria
„Strategia powyżej 100 tyś.”

EBEA 2022
wyróżnienie w kategorii key visual
EBEA 2022
wyróżnienie w kategorii key visual

efekty
Kanały Deloitte. Kariera na FB/IG są branżowo jednymi z najlepiej prowadzonych kanałów karierowych.
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
IG: obserwujący 5 805
FB: obserwujący 28 000
LI główny: obserwujący 16 000 000
Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
IG: obserwujący 5 805
FB: obserwujący 28 000
LI główny: obserwujący 16 000 000
Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców
czas trwania
od 2023
ZAKRES
WSPÓŁPRACY
Wsparcie graficzne na kanałach: IG, FB oraz LinkedIn. Kanały prowadzone we współpracy z Deloitte i agencją OK Super.
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Czas przygotowania
VII 2022–I 2023
TEMATYKA
KOMUNIKACJI
Impact stories
Kampanie rekrutacyjne
Case Academy
Discover Deloitte
Program Ambasador
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Komunikacja social media dla Deloitte
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
Komunikacja social media dla Deloitte









Inne projekty z kategorii Employer Branding