Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

A career built around you 2022
strategia i kampania

A career built around you 2022 strategia i kampania

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Duża konkurencja na rynku talentów

Konkurenci: firmy z Wielkiej Czwórki, pozostałe firmy konsultingowe, kancelarie prawnicze, instytucje finansowe, bankowe, firmy IT.

Rozszerzenie rozpoznawalności pod kątem geografii

Deloitte jest znany pośród dużych centrów akademickich, jednakże mniejsze lokalizacje potrzebują większej wiedzy na temat Deloitte. To dało nam duży potencjał komunikacyjny – w działaniach skupiliśmy się na zasięgach regionalnych pod kątem targetowania (głównie 9 lokalizacji – miejsca, gdzie posiadamy biura, ale również mniejsze ośrodki akademickie).

Deloitte jest znany pośród dużych centrów akademickich, jednakże mniejsze lokalizacje potrzebują większej wiedzy na temat Deloitte. To dało nam duży potencjał komunikacyjny – w działaniach skupiliśmy się na zasięgach regionalnych pod kątem targetowania (głównie 9 lokalizacji – miejsca, gdzie posiadamy biura, ale również mniejsze ośrodki akademickie).

Cele rekrutacyjne:

Utrzymanie liczby aplikacji na zaplanowanych eventach, pozyskanie założonej liczby CV od studentów i profesjonalistów.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Potrzeba stworzenia spójnego i atrakcyjnego wizerunku pracodawcy oraz unikalnej propozycji wartości (EVP) dla różnych grup docelowych z obszaru personelu medycznego 

– w oparciu o insight od samych pracowników.

Cele wizerunkowe:

Zwiększenie świadomości i wzrost rozpoznawalności Deloitte w skali ogólnopolskiej pośród studentów, absolwentów i profesjonalistów, podtrzymanie i budowanie dobrych relacji ze środowiskiem studenckim, utrzymanie wysokiej pozycji w rankingach pracodawców.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

key visuale

Przy kampanii powstały dwa główne key visuale dla studentów oraz specjalistów, dostosowane do każdego z departamentów. Dodatkowo powstały KV promujące projekty np. Case Academy czy Program Ambasadorski.
Główny key visual składał się ze zdjęć statycznych oraz filmów video. W video motywem przewodnim był obrót bohaterów – metafora hasła „A career built around you”. Pracownicy Deloitte dobrani byli pod kątem różnorodności: płci, wieku, doświadczenia czy narodowości. Co istotne, 

po raz pierwszy w historii Deloitte na tak szeroką skalę zaangażowani zostali pracownicy (około 50 osób).

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i  zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

NAGRODY

EBEA 2023


nagroda główna w kategoria
„Strategia powyżej 100 tyś.”

EBEA 2023


nagroda główna w kategoria
„Strategia powyżej 100 tyś.”

EBEA 2022


wyróżnienie w kategorii key visual

EBEA 2022


wyróżnienie w kategorii key visual

efekty

Kanały Deloitte. Kariera na FB/IG są branżowo jednymi z najlepiej prowadzonych kanałów karierowych.

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

  • IG: obserwujący 5 805

  • FB: obserwujący 28 000

  • LI główny: obserwujący 16 000 000

  • Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

  • IG: obserwujący 5 805

  • FB: obserwujący 28 000

  • LI główny: obserwujący 16 000 000

  • Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców

czas 

trwania

od 2023

ZAKRES
WSPÓŁPRACY

Wsparcie graficzne na kanałach: IG, FB oraz LinkedIn. Kanały prowadzone we współpracy z Deloitte i agencją OK Super.

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

Czas przygotowania
VII 2022–I 2023

TEMATYKA
KOMUNIKACJI

  • Impact stories

  • Kampanie rekrutacyjne

  • Case Academy

  • Discover Deloitte

  • Program Ambasador

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

Komunikacja social media dla Deloitte

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Komunikacja social media dla Deloitte

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: