
Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź
T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl
Privacy policy
Terms and conditions
Accessibility statement
2025 linkleaders.pl
Kampania “jestem”

Klient

WYZWANIE
WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU
WYZWANIE
Boehringer Ingelheim jest firmą farmaceutyczną, która na rynku istnieje od ponad 137 lat. W marcu 2022 roku, otworzyli nowoczesne Centrum Usług Biznesowych we Wrocławiu. Firma planowała intensywny rozwój i zamierza potroić zatrudnienie do końca 2022 roku. Największym wyzwaniem będzie zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, która jest nieznana na rynku lokalnym. Istotne będzie nawiązanie więzi i relacji z wrocławską społecznością,
a także pokazanie firmy poprzez pryzmat dobrego i stabilnego pracodawcy.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.
REALIZACJA
Zaproponowana koncepcja kreatywna zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na historiach pracowników przedstawiając ich przynależność do danego miejsca, a także pokazanie firmy, jako nowego miejsca pracy na rynku wrocławskim.
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.
Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.
Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.
Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.








efekty
Ponad 2064 CV od początku marca 2022
Wzrost o 100% liczby poleceń w programie poleceń
Wzrost o 26% liczby aplikacji w social mediach (tylko na LinkedIn).
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
IG: obserwujący 5 805
FB: obserwujący 28 000
LI główny: obserwujący 16 000 000
Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców
narzędzia
Stworzenie strategii EB/PR
Kreacja i projekt landing page’a
Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa z pracownikami i managementem
Kampania miejska OOH (citylight, billboard), obrandowany tramwaj
Kampania online – Facebook, LinkedIn, GDN, Google Search, YT, IG
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Czas przygotowania
VII 2022–I 2023
czas trwania
IV–VII 2022
+ czas przygotowania I–III 2022
Strategia komunikacji i promocji
Media relations Content creation
Współpraca z ambasadorami i influencerami
Czas przygotowania
VII 2022–I 2023
Inne projekty z kategorii Employer Branding