Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Kampania “jestem”

Klient

WYZWANIE

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE

Boehringer Ingelheim jest firmą farmaceutyczną, która na rynku istnieje od ponad 137 lat. W marcu 2022 roku, otworzyli nowoczesne Centrum Usług Biznesowych we Wrocławiu. Firma planowała intensywny rozwój i zamierza potroić zatrudnienie do końca 2022 roku. Największym wyzwaniem  będzie zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, która jest nieznana na rynku lokalnym. Istotne będzie nawiązanie więzi i relacji z wrocławską społecznością,
a także pokazanie firmy poprzez pryzmat dobrego i stabilnego pracodawcy. 

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

Lekarze stomatolodzy, asystentki/higienistki, kierownicy, obsługa pacjenta. Każda z tych grup ma specyficzne potrzeby i oczekiwania, które zostały uwzględnione w strategii EB.

REALIZACJA

Zaproponowana koncepcja kreatywna zakładała połączenie dwóch elementów – storytelingu opartego na historiach pracowników przedstawiając ich przynależność do danego miejsca, a także pokazanie firmy, jako nowego miejsca pracy na rynku wrocławskim.

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

Budowę strategii wraz z klientem rozpoczęliśmy od warsztatów z pracownikami, które pomogły zidentyfikować wartości i cechy, które są kluczowe dla LUX MED Stomatologia, takie jak współpraca, wsparcie, profesjonalizm, stabilność i elastyczność.

Strategia EB obejmowała aktywne zaangażowanie LXS w mediach społecznościowych, promowanie wartości firmy oraz prezentowanie atrakcyjnych perspektyw rozwoju kariery w branży stomatologicznej. Wypracowaliśmy key message, który bezpośrednio koresponduje z EVP i jest elementem spójnego key visualu.

Indywidualny landing page był pierwszym krokiem we wdrażaniu założeń strategii na zewnątrz. Strona dostarcza kompleksowych informacji dla potencjalnych kandydatów – prezentuje wartości pracodawcy, zalety pracy w LUX MED Stomatologia oraz benefity dla pracowników. Potencjalni kandydaci mogą znaleźć tam także informacje o ofertach pracy, procesie rekrutacji i możliwościach rozwoju zawodowego.

Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa są z kolei autentyczną opowieścią o życiu w LUX MED Stomatologia. Spędziliśmy trzy dni na kręceniu w sześciu różnych lokalizacjach, aby uchwycić pasję i zaangażowanie pracowników, co pozwoliło nam stworzyć prawdziwie motywujący materiał rekrutacyjny.

efekty

  • Ponad 2064 CV od początku marca 2022

  • Wzrost o 100% liczby poleceń w programie poleceń

  • Wzrost o 26% liczby aplikacji w social mediach (tylko na LinkedIn).

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

  • IG: obserwujący 5 805

  • FB: obserwujący 28 000

  • LI główny: obserwujący 16 000 000

  • Średnie zasięgi kampanii płatnych są na poziomach ponad 1 mln unikalnych odbiorców

narzędzia

  • Stworzenie strategii EB/PR

  • Kreacja i projekt landing page’a

  • Film wizerunkowy i sesja zdjęciowa z pracownikami i managementem

  • Kampania miejska OOH (citylight, billboard), obrandowany tramwaj

  • Kampania online – Facebook, LinkedIn, GDN, Google Search, YT, IG

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

Czas przygotowania
VII 2022–I 2023

czas 

trwania

IV–VII 2022

+ czas przygotowania I–III 2022

  • Strategia komunikacji i promocji

  • Media relations 

Content creation

  • Współpraca z ambasadorami 

i influencerami

Czas przygotowania
VII 2022–I 2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: