Rapid Response PR dla ESET

Klient
Jak wyróżnić się w komunikacji o cyberbezpieczeństwie, gdy większość marek opiera narrację na strachu i panice? Postawiliśmy na działania Real Time, szybkie reakcje, przystępny format i ekspercką wiedzę – zarówno dla biznesu, jak i klientów indywidualnych. Dzięki temu marka przestała być postrzegana jedynie jako „antywirus”, a zaczęła funkcjonować w świadomości jako pełnoprawny ekspert od cyberbezpieczeństwa. Kluczem do sukcesu było dostarczenie wartościowych treści, które przebiły się do mediów i budowały nowy wizerunek oparty na zaufaniu.
ESET prowadzi walkę z cyberprzestępcami nie tylko za pomocą swojej technologii, ale również edukacji. Siłą marki są eksperci, insighty i aktualne dane.
Strategia oparta na reakcji RT w media relations pomogła repozycjonowaniu i w rozwoju marki biznesowej i korporacyjnej, w oparciu o wartości edukacyjne w jednym z najbardziej krytycznych obszarów współczesności: cyberbezpieczeństwie.
Przygotowujemy błyskawiczne, reaktywne, krótkie alerty Rapid Response. Wykorzystujemy globalne materiały i szybką ścieżkę kontaktu z polskimi ekspertami, monitorując i komentując ważne, bieżące wydarzenia. W ciągu 1-3 godzin materiał trafia do mediów.
Komentowaliśmy np. wypowiedź min. K. Gawkowskiego dot. rosyjskich ataków, duże wycieki danych, globalną awarię CrowdStrike i Microsoft, podszywanie się pod znane marki, serwisy, programy, czy zbiórki charytatywne.
efekty
Inne projekty z kategorii Tech & Services