Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

raport urlopy rodzicielskie

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

W 2019 roku Unia Europejska przyjęła dyrektywę work-life balance, wprowadzającą m.in. dodatkowe 9 tygodni urlopu rodzicielskiego dla ojców - bez możliwości przeniesienia na matkę. To mała rewolucja, która mogła znacząco wpłynąć na kulturę pracy i podział obowiązków opiekuńczych. Firma Pracuj.pl postanowiła sprawdzić, jak nowe zasady udzielania urlopów rodzicielskich mogą wpłynąć na sytuację zawodową rodziców w Polsce. W rezultacie powstał raport, który uwidacznia kluczowe wyzwania i nadzieje związane z nowymi regulacjami oraz podkreśla potrzebę dalszego przełamywania barier utrudniających ojcom korzystanie z urlopów rodzicielskich.

Realizacja

Realizacja

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Przeprowadziliśmy badanie wśród 1404 pracujących rodziców dzieci do 10. roku życia. Jego celem było zweryfikowanie nastrojów społecznych i zrozumienie, w jaki sposób zmiany w Kodeksie pracy mogą przyczynić się do bardziej partnerskiego podziału obowiązków opiekuńczych oraz wpłynąć na postawy zarówno pracowników, jak i pracodawców. Raport, który powstał na podstawie tego badania, uwidacznia kluczowe wyzwania i nadzieje związane z nowymi regulacjami oraz podkreśla potrzebę dalszego przełamywania barier utrudniających ojcom korzystanie z urlopów rodzicielskich. Było to pierwsze w Polsce badanie tego rodzaju mierzące postawy rodziców wobec zmian.

LINK DO RAPORTu

LINK DO RAPORTu

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

NAGRODY

Złoty Spinacz 2023
w kategorii “Media Relations”

Złoty Spinacz
w Konkursie Złote Spinacze 2024 w kategorii Employer Branding

efekty

tematyka
komunikacji

  • Treści dotyczące raportu dotarły za pośrednictwem mediów do 8,6 mln odbiorców

  • Liczba publikacji poświęconych raportowi wyniosła 300 - i były to treści 100% earned

  • Wpływ na biznes: liczba CV przesłanych przez kandydatów w I połowie 2023 roku wzrosła o 14% r/r

  • W okresie od lipca do września 2024 roku publikacje poświęcone raportom dotarły do 13,5 mln odbiorców.

  • W porównaniu z efektami kampanii “Szczęśliwy dom” w analogicznym okresie 2023 roku, odnotowaliśmy wzrost liczby wzmianek o raportach o 105%

  • W rezultacie marka Otodom zwiększyła swój Share of Voice do 48% (wzrost o 5 p. p. r/r).

  • Kampanie rekrutacyjne do poszczególnych działów

  • Kampanie wizerunkowe (np. kampania o wartościach, kampania promująca nowe zakładki kariery, kampania o EVP)

  • Komunikacja codzienna, ukierunkowana na tematy zgodne z wytycznymi strategii EB

narzędzia

  • Koncepcja kreatywna i plan badań

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - ARC Rynek i Opinia w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami Pracuj.pl

  • Koncepcja kreatywna oraz plan badań dla serii raportów

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - IQS w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Copywriting raportów

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami

czas 

trwania

III –V 2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: