Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Raport Szczęśliwy dom

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

“Szczęśliwy dom” to projekt zainicjowany przez Otodom w 2021 roku, by badać poziom szczęścia Polek i Polaków w ich miejscach zamieszkania. Marka stanęła przed wyzwaniem, które polegało na znalezieniu nowej perspektywy na badane zagadnienie - tak, by kolejna edycja raportu wniosła do publicznej dyskusji istotne i ciekawe wnioski.

Realizacja

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

Realizacja

W ramach współpracy zrealizowaliśmy z marką Otodom dwie fale badania, które pozwoliły na opracowanie trzech raportów badawczych (premiera ostatniego nastąpiła w lutym 2025 roku). Postanowiliśmy przyjrzeć się dokładniej zarówno wątkom dotychczas poruszanym w raportach marki (jak poziom zadowolenia z miejsca zamieszkania przedstawicieli poszczególnych pokoleń), jak i zupełnie nowym. Dzięki temu udało nam się zainicjować publiczną dyskusję m.in. na temat Gniazdowników (czyli osób, które pomimo dorosłego wieku decydują się na zamieszkiwanie z bliskimi - okazało się, że u wielu z nich taki model życia wynika z chęci - a nie z przymusu, jak dotychczas sądzono). W drugim z serii raportów przyjrzeliśmy się grupie osób neuroatypowych w kontekście ich dobrostanu mieszkaniowego. Trzeci raport analizuje z kolei stosunek Polek i Polaków do własności nieruchomości. Zrealizowane raporty posłużyły za podstawę nie tylko szeregu aktywności PR-owych, lecz także marketingowych marki Otodom - włączając w to kampanię telewizyjną. Do merytorycznej współpracy przy raportach zaprosiliśmy ekspertki i ekspertów, w tym profesora Tomasza Sobierajskiego, doktor Joanne Jurgę czy Laboratorium Architektury 60+ LAB60+.

LINKI DO RAPORTÓW

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

LINKI DO RAPORTÓW

efekty

tematyka
komunikacji

  • W okresie od lipca do września 2024 roku publikacje poświęcone raportom dotarły do 13,5 mln odbiorców.

  • W porównaniu z efektami kampanii “Szczęśliwy dom” w analogicznym okresie 2023 roku, odnotowaliśmy wzrost liczby wzmianek o raportach o 105%

  • W rezultacie marka Otodom zwiększyła swój Share of Voice do 48% (wzrost o 5 p. p. r/r).

  • Kampanie rekrutacyjne do poszczególnych działów

  • Kampanie wizerunkowe (np. kampania o wartościach, kampania promująca nowe zakładki kariery, kampania o EVP)

  • Komunikacja codzienna, ukierunkowana na tematy zgodne z wytycznymi strategii EB

  • W okresie od lipca do września 2024 roku publikacje poświęcone raportom dotarły do 13,5 mln odbiorców.

  • W porównaniu z efektami kampanii “Szczęśliwy dom” w analogicznym okresie 2023 roku, odnotowaliśmy wzrost liczby wzmianek o raportach o 105%

  • W rezultacie marka Otodom zwiększyła swój Share of Voice do 48% (wzrost o 5 p. p. r/r).

narzędzia

  • Koncepcja kreatywna oraz plan badań dla serii raportów

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - IQS w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Copywriting raportów

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami

  • Koncepcja kreatywna oraz plan badań dla serii raportów

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - IQS w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Copywriting raportów

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami

czas 

trwania

Realizacja

styczeń–grudzień 2024 r. 

Komunikacja raportów “Mieszkanie na osi czasu” i “Emocje na kwadracie”ja

VII–IX 2024

Premiera raportu “Mieszkaniowe mieć czy być”

II 2025

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco:

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz jak myślimy, pracujemy i inspirujemy
– znajdziesz nas w social mediach.

Bądź na bieżąco: