Jesteśmy agencją Public Relations i Employer Branding. Dbamy o reputację, kreujemy rozwój, promujemy wartości, wspieramy biznes.

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

Red Tower, ul. Piotrkowska
148/150/18.01, 90-063 Łódź 

T: +48 504 629 942
E: biuro@linkleaders.pl

Privacy policy

Terms and conditions

Accessibility statement

2025 linkleaders.pl

 re-commerce bez tajemnic

Klient

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/
STRATEGIA DZIAŁANIA/
ZAKRES PROJEKTU

WYZWANIE/STRATEGIA DZIAŁANIA/ZAKRES PROJEKTU

Handel produktami z drugiej ręki rośnie w siłę, ale w Polsce nadal brakowało rzetelnych danych pokazujących skalę tego zjawiska i jego wpływ na rynek. OLX jako jeden z liderów re-commerce w Polsce postanowił wypełnić tę lukę, tworząc raport kompleksowo analizujący ten sektor. Naszym zadaniem było zakomunikowanie wyników raportu i dotarcie z jego wnioskami do kluczowych grup odbiorców – mediów, ekspertów, przedsiębiorców oraz konsumentów. Strategia opierała się na budowaniu silnej obecności raportu w przestrzeni medialnej, co pozwoliło nie tylko na zwiększenie świadomości re-commerce w Polsce, ale także na wzmocnienie pozycji OLX jako eksperta w tej dziedzinie. Projekt obejmował kompleksową strategię PR, w tym media relations, analizę rynku, identyfikację kluczowych narracji oraz dostosowanie przekazu do różnych grup docelowych. Naszym celem było dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i osadzenie tematu re-commerce w debacie publicznej, pokazując jego znaczenie zarówno z perspektywy konsumentów, jak i biznesu.

realizacja

realizacja

W ramach kampanii PR wokół zjawiska re-commerce postawiliśmy na szeroką obecność tematu w mediach i działania wielokanałowe. Istotnym elementem była współpraca z czterema redakcjami w ramach Paid PR, co pozwoliło na wzmocnienie zasięgu i dotarcie do kluczowych grup odbiorców. Zadbaliśmy o różnorodność formatów – od depesz agencyjnych ISBNews, przez wywiad i promocję w Business Insider, aż po artykuł i wideorelację z premiery raportu w Money.pl. Ważnym punktem kampanii były również działania radiowe w Radiu 357, gdzie re-commerce pojawiło się zarówno w Poranku, jak i w audycji popołudniowej w formie mini-reportażu. Dodatkowym wsparciem była promocja raportu w social mediach, w tym ankieta Radia 357, która angażowała odbiorców w interaktywną dyskusję.

Efekty

  • Dotarcie publikacji wypracowanych w ramach earned PR wyniosło 3,5 mln

  • Łączna liczba publikacji i wzmianek o raporcie osiągnęła 125

NARZĘDZIA

  • Koncepcja kreatywna i plan badań

  • Warsztaty badawcze i kreatywne

  • Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - ARC Rynek i Opinia w oparciu o wypracowany kwestionariusz

  • Współpraca z ekspertami i ekspertkami mBank

  • Treści i grafiki dla ambasadorów raportu na LinkedIn

czas 

trwania

X 2023

Sociale

Chcesz nas lepiej poznać?
Zobacz, jak myślimy, pracujemy i inspirujemy – znajdziesz nas w social mediach.