technologie, które się liczą

Klient
Sektor finansowy w Polsce od lat zmaga się z trudnościami w rekrutacji specjalistów IT. Mimo globalnych zwolnień, walka o najlepszych ekspertów wciąż trwa, a pozyskanie talentów stało się jeszcze trudniejsze. Dodatkowym wyzwaniem okazały się stereotypy – wielu programistów z różnych powodów unika pracy w finansach. mBank, jako lider cyfrowych finansów, postanowił zmierzyć się z brakiem rzetelnych danych na ten temat i rosnącymi kosztami rekrutacji.
Aby przełamać bariery i lepiej zrozumieć potrzeby kandydatów, zrealizowaliśmy wraz z klientem pierwsze w Polsce badanie specjalistów IT dotyczące ich postrzegania pracy w bankowości. Powstały na jego podstawie raport “Technologie, które się liczą” stał się fundamentem kampanii employer brandingowej, która miała nie tylko przyciągnąć kandydatów, ale też zmienić sposób komunikacji na rynku.
NAGRODY

Srebrny Spinacz 2024
w kategorii “Employer Branding”



efekty
Kampania oparta o raport przyciągnęła 8,5 tys. kandydatów, a na 1 wakat przypadało aż 106 chętnych Kreacje wideo wygenerowały ponad 8 mln wyświetleń Mimo wzrostu o 40% liczby procesów rekrutacyjnych, wskaźnik time-to-hire udało się utrzymać na poziomie 42 dni.
NARZĘDZIA
Koncepcja kreatywna i plan badań
Warsztaty badawcze i kreatywne
Badanie przeprowadzone przez partnera badawczego - ARC Rynek i Opinia w oparciu o wypracowany kwestionariusz
Współpraca z ekspertami i ekspertkami mBank
Treści i grafiki dla ambasadorów raportu na LinkedIn
czas trwania
XI 2023–III 2024
Inne projekty z kategorii Employer Branding